Posledné recenzie (43)
Nočný recepčný (2016) (seriál)
Vynikající série se skvělými herci. Laurie je padouch jedna báseň, nemusel ani nic říkat, postava Hollandera byla prostě skvělá s každou jeho replikou a Hiddlestona beru jako příštího Bonda, jediná Colman mi tam neseděla se svým věčně naštvaným obličejem, ale to je čistě můj dojem. Bylo to hrozně napínavé, a i když jsem čekala konec trošku jiný, pocit satisfakce mi nechyběl.
Much Ado About Nothing (2011) (divadelný záznam)
Tohle vidět naživo musel být jo záitek. Všichni herci byli skvělí, Tennant ale čněl nad ostatní a jeho Beatrice mu zdatně sekundovala. Hrozně se mi líbilo pojetí, hudební vložky a to, jak to celé hladce ubíhalo. Šestá hvězdička za obě scény s malováním, jak tu lítací tak tu s barvou na obličeji. Nasmála jsem se a na konci se neubránila a přidala se k lidem na obrazovce s potleskem.
Príbeh o rytierovi (2001)
Příběh rytíře pro mě je skělým filmem. Dostalo se na mé oblíbené Queen, Anglii, Chaucera, chrabrého, krásného a vtipného rytíře, českou krajinu a taky historii. Skvělý mix na výbornou podívanou, budete se smát a budete i mírně dojatí, ale hlavně si to užijete. Ledger je záruka kvality ve všem, a mě to ani po deseti zhlédnutí nepřestalo bavit.