Recenzie (99)
Bastardi (2010)
Slušný snímek, rozhodně má něco do sebe. Škoda jen, že Rytmus se objevoval v záběrech tak zřídka.
Machete (2010)
Skvělá jízda. Mé očekávání naplněno.
Zombieland (2009)
Nezábavné, bez napětí, trapné. Škoda slov.
Kick-Ass (2010)
Asi jsem viděl na rozdíl od většiny jiný film....Přišlo mi to trapné a dětinské.
Štyri izby (1995)
Mí oblíbenci Robert Rodriguez a Quentin Tarantino to museli zachraňovat.
Sněženky a machři (1982)
Čeho se na nás dopustili druzí, s tím už se nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. Pěkný a pravdivý citát, stejně jako tento film.
Peříčko (1997) (relácia)
Pořad mého mládi, zakázené ovoce přeci nejvíce chutná.... Ale těžká blbost, samozřejmě.
Údolie tieňov (2002)
Ty dialogy mě šíleně iritovaly, nechutná propaganda. Ani celkově ve mě film nebudil žádné emoce, je mnoho lepších válečných filmů, šíleně mnoho.
Truman Show (1998)
Po skončení Truman Show mě postihla menší paranoia, jestli taky náhodou nejsem součástí nějaké podobné reality show...Mrazivé, dojemné a zábavné zároveň, pochvala režisérovi Peteru Weirovi za skvěle zpracovaný nápad, až mi bylo líto, že film tak svižně uběhl.
Vo štvorici po opici (2009)
Vylez vtipe, tak už vylez!