Obľúbené filmy (10)
Bony a klid (1987)
V té době jsem byl ve věku Martina Holce,takže tento film je vlastně vzpomínkou na mládí.A vzpomínkou velmi živou,protože tak to přesně bylo.I ten zátah na cikány před Tuzexem v Holešovicích se opravdu stal.
Vlasy (1979)
Forrest Gump (1994)
Nehanební bastardi (2009)
Účastníci zájazdu (2006)
Kdo takto někdy cestoval k moři, musí jásat.Takové panoptikum se vždy v těch 6:00 na I.P.Pavlova sejde a je veselo:))
Spalovač mrtvol (1968)
Blbý a blbší sú späť (2014)
Stejná pecka, jako jednička.Rošťák!!!!:)))
Pomáda (1978)
Pomáda..co dodat.Chodil jsem tehdy se svou první láskou a tento film, to bylo něco.Škoda, že to později totálně zničili dabingem.
Amadeus (1984)
Tento film je důkaz, že komunsitická zvěř, zloději a vrazi, lhali ve všem.Hlavně v lásce k CCCP.Mnohem raději měli US dolary, jinak by tento SKVĚLÝ film nemohl být u nás nikdy natočen.Je dobře, že Miloš Forman emigroval a mohl své kvality a svou nespornou genialitu ukázat v Hollywoodu.A taky ukázal, že Češi a Slováci jsou-co se týče vážné hudby - totální negaramoti,Mozart by řekl-Mí Češi mi nerozumí