Posledné recenzie (3)
Kill Bill (2003)
Kill Bill mě vžycky dostává do kolen. Způsobuje husí kůži i když už jsem ho viděla několikrát a pro mě je stále absolutní jednička..... Machrovinka Quentina Tarantina. Všechno jede tak jak má pěkně do sebe zapadá i co se hudby týče naprostá špička :)
Nindža zabijak (2009)
Prijde mi to jako Kill Bill v jinym kabatku. Krev, katany, masakry...
Na hrane zajtrajška (2014)
Replay *_*