Posledné recenzie (16)
Moulin Rouge (2001)
Barvy! Hudba! Tanec! Co na tom, že to vše jsme již viděli a slyšeli nesčetněkrát, k této popkulturní směsici to patří, stejně, stejně jako kýč, tragika, komendie, či Vévodův pištivý hlásek.
Terminátor: Príbeh Sáry Connorovej (2008) (seriál)
Tohle je už vážně kopání do mrtvoly.
Robin Hood (2006) (seriál)
Neuvěřitelně stupidní ptákovina, kterou jsem po třech dílech přestal sledovat... abych ke konci opět začal. Svým zvráceným způsoben je to totiž poměrně zábavný kousek.