Recenzie (7)
Búrlivé víno (2012) (seriál)
Búrlivý odpad. Strom z Horehronia by mal radšej orálne uspokojovať nemenovaného choreografa, lebo mu to ide isto lepšie ako herecké umenie. Amen :)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Výborný film ktorý som videla už asi 90krát a vždy si ho rada pozriem
Hmla (1980)
Ten film bol taký strašidelný až som pri ňom zaspala ...
Salt (2010)
Veľká bieda... Neviem si predstavit aka sračka bude 2-ka :D
Tak fajn (2012)
Neskutočný kandel. Od tohoto je horšie už asi len znásilnenie... Humus nad humus... Tomáš Palonder mal radšej zostať tam odkial vyšiel :D :D :D To už môže byť herec každý...
Dozvuky (2012)
Vyborny film az na tu chuderu Zuzu Fialovu vyfetovaná posrata amaterka :DD
Lovelace: Pravdivá spoveď kráľovnej porna (2013)
Odpad odpadov...