Recenzie (264)
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Povedený počin dvojice Lucas-Valliams. Jedním slovem masakr. Rozhodně stojí za podívání.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Fakt dobrý. Oceňuji hlavně nápad. Tenhle seriál opravdu nutí člověka přemýšlet nad dnešní/budoucí dobou.
Machete zabíja (2013)
tak tohle byla řádná úchylárna... :D
Ako za starých čias (2012)
Takové pohodové pokoukání, příjemný hudební doprovod a celkově parádní oddychovka. Za mě lepší 3*
Rain Man (1988)
Zvedám hodnocení na 4*. Film jako celek si to podle mě možná nezaslouží, ale D. Hoffman je bezkonkurenční v této roli. Klobouk dolů před tím, jak to zahrál.
Hľadám Amy (1997)
Velice příjemný film s inteligentním humorem, na který se kouká prakticky samo. Herci, dialogy, atmosféra... prostě si to tak krásně sedlo a Díky za to! Jeden z mých oblíbených filmů.
Farscape (1999) (seriál)
Můj nejoblíbenější sci-fi seriál, který jsem si prostě oblíbil a tohle už nic nezmění. Pro fandy sci-fi povinnost!
Asterix a Obelix v službách Jej Veličenstva (2012)
Copak to proboha udělali s klasikou jakou Asterix a Obelix bezesporu jsou ? Tohle byl výsměch a raději to nebudu dál komentovat.... Hrůza.
Iná Zem (2011)
Velice zajímavé drama trošičku smíchané se sci-fi, ale hlavně drama. Na příběhu jedné mladé dívky je ukázáno hodně bolesti a smutku. Toto chce vidět než o tom něco psát, pocítit tu atmosféru a pozvolné ukazování a poznávání. Doporučuji 4*
Dobrý vojak Švejk (1956)
Naprostá klasika. Lepší ztvárnění Švejka od Jaroslava Haška snad ani není možné. Rudolf Hrušínský zde zahrál, pro mě osobně, svou nejlepší filmovou roli v kariéře. Švejkovský humor přenesený z knihy na obrazovku v tom nejlepším provedení. Bez váhání plný počet * !