Posledné recenzie (7)
Resident Evil: Zatracení (2012)
Kdyby tohle byl odraz hry, tak by se to nikdy nestalo úspěšným. S příběhem si moc práce nedali a hnusnější animaci bych hledal jenom obtížně. Děs a bída
Honba na čarodejnice (2011)
Přesně tak špatný jak jsem očekával. Jenom škoda, že hlavní roli nedostal Johnny Cage, mohlo to být o dost zábavnější.
Čaroděj a bílý had (2011)
Je to uměle vypadající love story, ale bylo tak zábavný na to koukat. Až si říkám, jestli jsem v pořádku takhle si dobrovolně nechat vymývat mozek.