Recenzie (264)
Kosti (2005) (seriál)
Mě kriminálky nikdy moc nebraly a možná i proto mi přijdou skoro všechny stejný.
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
Chuck Norris je legenda ! Ale tenhle seriál stojí fakt za prd. 20 borců s pistolema a Walker je všecky zkope do kulata... ne ne ne
Krok za krokom (1991) (seriál)
Carol s Frankem a kupou jejich dětí jsou dnes už klasika mezi seriály. Díky vtipu a lehkosti s jakou proplouvají mají ode mě 4*
Majster Tim (1991) (seriál)
Mírná zábava - stereotyp - obrovská nuda
Priatelia (1994) (seriál)
Já uznávám, že to je hodně kvalitní seriál, ale mě zase až tak moc neuchvátil jako mnohé jiné. Rád kouknu, ale když Přátele neuvidím, tak se taky nic nestane.
Ochranca (1996) (seriál)
Zrovna tady se ty nadpřirozené schopnosti nehodily. Ne do tohoto prostředí.
Julie Lescautová (1992) (seriál)
U tohohle seriálu mě vždycky vadilo to, jak je dlouhý. Prostě sem ve druhé půli (v našich tv po 2. nebo 3. reklamě) už nějak neměl zájem. I konkurence byla veliká a mnohdy kvalitnější. Prostě toto dílko mělo smůlu.
Super mini (2008) (seriál)
Tak u tohodle bych ani jako dítě nedokázal vydržet.
Mladé ninja korytnačky (1987) (seriál)
Už kdysi se mi moc nelíbily zelené želvy, co umí bojové umění. I teď uznávám, že to je jeden z těch slabších pořadů.
Gumkáči (1985) (seriál)
Skáčou jak gumičky gumové .. :) I dnes to má své kouzlo.