Recenzie (128)
Obchodník so smrťou (2005)
:-) kupte šest a jeden máte zdarma...:-)
Hrdinovia (2006) (seriál)
This is Claire Bennet, attempt number 6!!!! I did it!!!! Save the cheerleader, save the world!!!! WOW efect je daleko větší, než u Lost, i když díky či spíše kvůli cestování časem je to scénáristicky hodně děravé. Na druhou stranu, když lidé létají, hoří atd. je to asi jedno :-) každopádně je to megazábavné!
300 (2006)
Je to těžké. 100 % za dokonalý převod comicsu do filmu. Frank je génius a ohlídal si to stejně jako u Sin City. 100% za výtvarnou stylizaci - to je prostě nářez, nářez a nářez. 100% procent pro kondiční trenéry herců :-) a teď to horší...děj je přímočarý a pro někoho, kdo zná předlohu, zbývá jen nechat se unášet vizuální stránkou... Nedokážu posoudit, jak bych se na to díval, kdybych neznal předlohu a vše, co se ve filmu děje, by tak bylo nové... Sečteno a podtženo, s úctou k předloze a tak vůbec 90%
Vratné lahve (2007)
Dostalo mě obsazení emigranta a signatáře charty 77 Pavla Landovského do role lampasáka Mluvky! vynikající casting :-) Jiří Macháček konečně v trošku serioznější poloze, standardně výborná Tatiana Vilhelmová, vynikající Dana Kolářová. Myslím, že si tvůrci klidně mohli pohrát více s odkazem na film Na samotě u lesa :-), ale chápu, že tentokrát už komediální žánr zcela ustoupil do pozadí. Obrazově je to prostě jednoznačně Jan Svěrák, a to hlavně v dobrém. Nenapadá mě žádný současný český režisér, který by dokázal obrazem navodit konkrétní atomsféru.
Ďakujeme, že fajčíte (2005)
velmi zábavné a vtipné
Smrtiaca nenávi2ť (2006)
spíš dvě a půl, protože po 100 minutách se mi pohledy bílých dětí zaryly hodně hluboko do hlavy, a dojít si v noci na záchod... jinak tři dějové linie jsou na horor opravdu zu viel
James Bond: Casino Royale (2006)
Nemůžu si pomoct ale nejlepší Bond! Brosnan se mi okoukal už v Jednom světě a už mi fakt stačil. Nový bond má koule, i když s vyrážkou :-). Žádný superultramegapadouch se plánem na zničení přinejmenším zeměkoule, žádná létající auta a podobné infantilnosti! Uvidíme, kam se bude neučesaný projev Jamese teprve sbírajícího ostruhy ubírat v dalších pokračováních.
Skrytá identita (2006)
Slabší čtyři, DiCaprio rulez, Damon sucks, a to nejen kvůli rozdělení rolí klaďas/záporák! DiCaprio hraje o třídu lépe než zbytek a Nicholson už je fakt starej, že nevěřím ani to, že mu ho manželka postavila...
Pulz hrôzy (2006)
Ze začátku jsem tomu moc šancí nedával, bafnutí ducha prakticky v druhé minutě není to nejúčinnější, pak se ale přeci jen tvůrci stáhnou a nejprve se snaží vybudovat atmosféru, které jsem nakonec, přiznávám, trochu podlehl. DOcela by mě zajímal japonský originál. suma sumárum 3 a 1/2 *
Miami Vice (2006)
kvůli colinovi :-)