Recenzie (1 966)
Blbý a blbší (1994)
Další parádní film s Carreym.
Arrow (2012) (seriál)
Vcelku zajímavý seriál a dobrá myšlenka.
Revolúcia (2012) (seriál)
Dvě hvězdičky za dobrý příběh ale apokalyptyckých seriálů tu máme více,a dokonce kvalitnějších.
S tebou ma baví svet (1982)
"Matýsek se pos*al".Super film který se musí vidět.
Bláznivá rodinka (2010) (seriál)
Nudný a suchý sitcom.
Plný dom (1987) (seriál)
Nepovedená napodobenina kroku za krokem.Ani jednou jsem se nezasmál:(
Milionár z chatrče (2008)
10/10. Nejlepší film, který jsem v životě měl tu čest vidět. Miluju "underdog movies" a tenhle je rozhodně nejlepší z nich. S dabingem Vladimíra Čecha jako moderátora pořadu "Chcete bát milionářem" to má teorie ten správný náboj.
Haló, tady Indie (2010) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů,ted jen aby to vysílali v nějákou vhodnou dobu:xD
Máme rádi Česko (2013) (relácia)
Docela zábava ale nic moc.
Krok za krokom (1991) (seriál)
Seriál na který se vždycky rád podívám.