Recenzie (435)
Moone Boy (2012) (seriál)
Velke ocakavania, velke sklamanie. Dost nezazivne. Viac "detsky" serial ako pravy britcom.
Drive (2011)
Po dlhej dobe opat nezabudnutelny filmovy zazitok. Ryan Gosling - neskutocny frajer!
Štvrtý druh (2009)
Precoooooo???!!!! Mam dost tychto 100%-nych garantovanych, true-based stories, ktore su uveritelne a nelogicke ako mamut na Mesiaci.
Prepadovka (2011)
Mat opat sestnast, tak by som tomu dal aj five stars. V dnesnej dobe to boli pre mna prazdne zabijackove hody v kvalitnom azijskom sate.
Kozorožec 1 (1977)
Prva trieda pre kazdeho milovnika konspiracii. Skoda nevyuziteho potencialu najma v zavere.
Macík (2012)
Velky humbug, kvoli priemeru. Nebyt niektorych vtipov 'a la Family Guy', bola by to bezna, lepsie natocena, rodinna zabava.
Kmeň Andromeda (1971)
Dalsi dokaz, ze v tej dobe neboli potrebne ziadne giganticke projekty so specialnymi efektami na vytvorenie kvalitnej atmosferickej scifi. Zopar logickych preslapov sa uplne stracaju a su polahky akceptovatelne v porovnani s dnesnymi hype sci-fi zlataninami.
Battle Royale (2000)
Stale rozmyslam, co je na tom tak orginalne. Spracovanie je na vybornu; hlavne po hudobnej stranke. To sa neda upriet. plus, je to mnohonasobne lepsie ako podobne ale preefektovane holywoodske masakry s fesakmi a blondinkami. Ale stale je to len klasicka azijska vyvrazdovacka s nasilnym tlacenim emocii do toho.
Nástrahy veľkomesta (1984)
Po Maleroch pana uctovnika dalsia jedna z mojich talianskych komedii z 80's.