Recenzie (18)
Americká manželka (2016) (seriál)
Moc jsem to nepochopil. Nějaká ženská s vytaženým ksichtem, co vypadá o dvacet let starší, než je, tam byla otravná. Aspoň ty děti byly docela legrační.
Medveď Yogi (2010)
Po dlouhý době jsem se přihlásil, jen abych moh všem říct, jaká sračka je tenhle film. Tom Cavanagh byl sice fajn bratr-flákač ve Scrubs, ale tady je to horší volba, než moje levá noha. Hvězdička za to, že děti se u toho neunudí k smrti.
Kuriér 2 (2005)
bylo tam audi a nějaká divně hubená ženská olízla stathama
Šofér slečny Daisy (1989)
ten film ani žádnou pointu nemá, jako život a kecy komunistů
Noc v múzeu: Tajomstvo hrobky (2014)
Hvězda za Hugh Jackmana
Hýbánky (2013) (relácia)
Ta holka je hezká, nicméně mi přijde dost panovačbá a jede tak, že děti nestíhaj.
Svět Elmo (2006) (relácia)
jdu se zabít, něco mi opíchalo duši
Shrek 2 (2004)
"nejsme srstka s kubišovou"....
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
astrologie neni věda EDIT: zase zmínili astrologii, 1* za trojana zůstává
Drtivá porážka (2009) (relácia)
Možná to je tim, že jsem nemocnej, ale pozorovat idioty, co padaj do vody, je sranda.