Obľúbené filmy (9)
Klub bitkárov (1999)
Zväčšenina (1966)
Diaľnica 61 (1991)
Vyháňač diabla (1973)
Big Lebowski (1998)
Prízraky zo snov (1999)
Silent Hill (2006)
Pre mňa jeden z najlepších a z vizuálnmeho hľadiska najlepších/najkrajších vecí aké som kedy videla (asi 5x). Hru som nehrala (vraj je ešte drsnejšia), ale príbeh je výborny, padajúci popol je až poetický, Cashov Ring of fire trošku humorný (čiernym spôsobom :)) a samotná pointa sa mi tiež dosť páčila. Jediné čo mi film nespôsobil bol nejaký enormný strach, skôr by som ho radila medzi mysteriózne psycho thrillery ako v medzi čistokrvné horory.