Recenzie (250)
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Vodník (2019) (seriál)
myslím, že nebýt toho rádoby uměleckého patosu, dalo by se koukat na půlhodinové díly....trošku zdlouhavé. Recitace? Proč??? Zatím tomu dám šanci.....
Bílá paní (1965)
Bizardnost komunistů z toho vyloženě teče.
Pátranie (2018)
Otravný pohled prostřednictvím obrazovky pc. Hypermoderní otec ovládající snad všechny možné aplikace. Hekr by mu záviděl. Geniální detektivní mozek....tomu prostě nejde věřit. A ten závěr?????
Proces s vrahy Martynové (1988) (TV film)
Tenhle příběh je těžko uvěřitelný. Pochybuji, že by se podle něj chovala jakakoli reálná postava. Nebo naopak....reálné postavy jsou tak špatně zahrané, že tomu příběhu prostě nejde věřit.
Aquaman (2018)
No....Je to blbostí,ale moc hezky natočená...
Toman (2018)
Veliké překvapení....konečně někdo ty komoušské prasata ukázal v reálném světle.
Zkáza Dejvického divadla - Vládci loutek (2019) (epizóda)
zatím nejnudnější díl
Zkáza Dejvického divadla - AIDS (2019) (epizóda)
Tý voe, to je fakt úlet....
Čierny panter (2018)
Od první minuty se snažím pochopit, proč nemohu spát a obětuji svůj čas takové blbosti
Černobílá spravedlnost (2017)
Jako film výborný, ale tak strašně se upírat na to, že popisuje realitu přesně tak, jak se udála. ...no nevím. Stupidní fašistické komentáře viz. Verbal jsou hloupé.....jako film to opravdu stojí za to.