Recenzie (351)
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
Jednoznačně nejslabší díl celé série. Snímek je lehce těžkopádný a postav je v něm až moc. Asi nejvyšší čas Dobu ledovou ukončit, dokud je celá série na úrovni.
Doba ľadová 3 (2009)
Další díl a další dvě nové postavy. Lasičák nelasičák Buck a krásná veveřice. I třetí díl si udržel velmi dobrou úroveň a spoustu humoru.
Doba ľadová 2 (2006)
Oběktivně o trochu slabší než jednička, ale je tu víc veverky a přibyli vačičáci. Takže je to pořád skvělý anmák.
Doba ľadová (2002)
Na rozdíl od mnohých se mi tenhle animák líbil víc než Shrek. Doba ledová ma totiž Cida a veverku :-).
Křest ohněm (2005)
Kvalitní kamera, zvuk a spousta akce dokáží zakrýt dost nedostatků takže nakonec se jedná o dost slušný válečný film.
Okrsok 13 (2004)
Slabý scénář zachraňuje hromada akce. Ke čtyřem hvězdičkám moc nechybělo. Stačilo míň řečí a víc parkouru.
Kronika mutantov (2008)
Při úvodní scéně jsem si říkal proč má proboha ten film tak nízké hodnocení? Ale začalo mi to docházet docela rychle, hned jak úvodní a povedená bitva končila. Zese zombáci :-(. Nic proti nim, ale v naprosté většině případů je to znak béčkového a horšího filmu. Potom přišla náboženská agitka, nakreslená krev, nulová zápletka a nudní hlavní hrdinové. Je to celkem škoda, protože ve filmu je spousta akce a občas dost dobré nápady (parní letouny a vznášedla) a místy slušná atmosféra. Je to škoda, protože film měl rozhodně na víc.
Gekidžóban Naruto: Daikófun! Mikazukišima no Animal Panic datteba jo (2006)
Jsem Narutovec dattebayo :-)
Gekijōban Naruto: Daigekitotsu! Maboroshi no chiteiiseki dattebayo! (2005)
Jsem Narutovec dattebayo :-)
Gekidžóban Naruto: Šippúden – Hi no iši o cugu mono (2009)
Jsem Narutovec dattebayo :-)