Recenzie (9)
Lucy (2014)
Na můj vkus až moc brutálních scén, ale závěrečná pointa je vážně super.
Na hrane zajtrajška (2014)
Bombový film, který má úplně úžasný nápad - zemřít a začít znovu. Píseň "Love me again" se do závěru filmu skvěle hodí.
Mentalista (2008) (seriál)
Jedna z nejlepších kriminálek.
Králíček Sameťáček aneb Jak hračky ožívají (2009)
Skvělý film, u kterého jsem na konci koukala s otevřenou pusou.Z filmu mi bylo smutno, když jsem viděla co udělal králíček Sameťáček pro svého Tobyho. Poté, když rodiče pálí pytel s nebezpečnými věcmi pro Tobyho, králíček Sameťáček z něho vyleze, jelikož byl milován a i sám miloval, a proto ožil ve skutečného králíčka.
Temné tiene (2012)
Zajímavý film, u kterého se nenudíte. Vtipný, ale i akční scénář s Johny Deppem musí dát skvělý film, zvláště když je v tom i trochu nadpřirozena.
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Velmi dobrý film, dostal se na docela dlouhou dobu do mých top 10 filmů.
Traja chrobáci (1976) (TV film)
Tento film je na svojí dobu velmi vtipná a nadčasová groteska.
Atlas mrakov (2012)
Musím se přiznat, že jsem film na poprvé příliš nepochopila, jelikož jsem se ztrácela v postavách a v časových liniích. Ale když jsem si ho pustila podruhé, jen jsem žasla, jakou skvělou pointu tento film má.
Počiatok (2010)
Skvělé herecké výkony, úžasný soundtrack a perfektně ztvárněný děj. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů.