Posledné recenzie (23)
Artemis Fowl (2020)
Taková blbůstka ale určitě ne za 1* koukat se na to dalo a pro děti si myslím že OK podívaná.
Rambo: Posledná krv (2019)
Film hodnotím na 90 % a soundtrack se mi také moc líbil ( 80 %) Ramba mám odmalička jako sérii rád a tento díl ji pěkně uzavřel.
Hunter Killer: Neviditeľný zabijak (2018)
Čekal jsem že to nebude dle hodnocení nic moc, ale chyba lávky :) Opravdu skvělý film......