Recenzie (392)
Kráľova priazeň (2008)
Těšil jsem se na nějaké propracované intriky a ono nakonec jenom "vyspíš se s ním, on tě osemení a my budeme mít moc!". Fakt zklamání
Deti noci (2008)
_______________-________ asi tahle ten film vypadá, ale nějak mi unikl ten světlý okamžik.
Pitěr FM (2006)
Takové milé, kdyby to natočili Američani, tak je to trapné, kdyby to točili Korejci je to moc přeslazené. To Rusko tomu dává ty správné grády.
Strážcovia (2009)
neskonalá nuda od začátku do konce
Pan Batignole (2002)
Hezký film to byl, ale takový průměr
Sexi zombie (2008)
to je taková nehorázní sračka!
Annie Leibovitz: Život objektívom (2006)
Práci AL naprosto žeru a proto mne dlouho mrzelo že jsem tento film ještě neviděl - už jsem ho viděl a chci ho vidět znova, ale až pak.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Jdu si radši pustit Melrose Place...
Fontána pre Zuzanu (1985)
Nuda střídající se s občasnými světlejšími chvilkami prošpikovaná slovenským popem půlky 80tek. Takhle to lze shrnout.
King Kong (2005)
podle těch asi 15 minut co jsem viděl bych dal **, a obě za triky