Posledné recenzie (519)
Abigail (2024)
Vždy rád uvitam niečo nové v horovom upírskom žánri. Abigail mi dala pomerne originálnu hororovú komédiu/paródiu. Tvorcovia Nevesty na zabitie sa nezaprú. I keď tam boli lepšie postavy.
Fallout (2024) (seriál)
Halo a aj Last of us by sa mali učiť od Nolana..toho druhého Nolana....
Naneživo (2017)
Tak toto bol mindfuck ako remeň. Už davno som sa tak nezabavil.