Recenzie (519)
Abigail (2024)
Vždy rád uvitam niečo nové v horovom upírskom žánri. Abigail mi dala pomerne originálnu hororovú komédiu/paródiu. Tvorcovia Nevesty na zabitie sa nezaprú. I keď tam boli lepšie postavy.
Fallout (2024) (seriál)
Halo a aj Last of us by sa mali učiť od Nolana..toho druhého Nolana....
Naneživo (2017)
Tak toto bol mindfuck ako remeň. Už davno som sa tak nezabavil.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Asi by som si prial aby mi Amber nasrala do postele.
Duna: Časť druhá (2024)
Presne ako som čakal.. audiovizuálne porno. Denis ma zase posadil na zadok. ... Som rád že mi môj tip na utajovanú úlohu Anyi Taylor-Joy vyšiel. I keď...logicky to nemal byť ani kto iný. ( Podľa knihy) .
Ninja korytnačky: Mutantský chaos (2023)
Síce sa to snaží opakovať štýl Spider-versov, ale docielili jedine to, že je to hnusnejšie, a doslova mi oči krvácali. O modernéj April ani nehovorím. Seth Rogen sa posral.
Marvels (2023)
Ako nie je to zase úplne zlé, ale ani bohvie ako dobré... mooooooožno by som tomu dal aj 3* ale tá pridrbaná spievajuca planeta ma dole ako nikdy.. a tak .. Marvel si tak v zadku ako som to dlho nezažil.....
Insidious: Červené dvere (2023)
Tak toto bola riadna zývačka
Reacher - Season 2 (2023) (séria)
Síce sa mi prvá série páčila o niečo viac, táto je stále perfektná. Od Reachera až po zaporáka T1000 !! Som rád že sa už natáča tretia séria.
Šanghajskí rytieri (2003)
Aposlutna klasika.