Obľúbené filmy (8)
Môj sused Totoro (1988)
Nudíte se? Pořiďte si medvídka Totora! Já už mám doma dva...
Prázdniny v Ríme (1953)
Audrey Hepburn zahrála tu nejroztomilejší zfetovanou princeznu v historii kinematografie. Film, který na mne funguje jako tabulka dobré čokolády a kýbl espressa. Doporučuju sledovat v posteli zpoza polštářové pevnosti.
Dobrý ročník (2006)
Casablanca (1942)
Podivné dedičstvo (1972)
20 ran bejkovcem! ...10! ...18! ...13! ...15! ...To beru... :o)
Stratené v preklade (2003)
Řečeno velmi neoriginálně: Lost In Translation je pro mě srdeční záležitost, doslova a do písmene. Mezi všemi romantickými i "romantickými" i pseudoromantickými dramaty je tohle snad jediný film, který ukazuje skutečné lidské emoce, skutečné dialogy i situace bez typického vyumělkovaného filmového klišé. Tenhle příběh se totiž v této podobě mohl klidně někde na světě stát...