Obľúbené seriály (10)
Black Books (2000)
IT Crowd mi ze začátku asi sedlo víc, ale nakonec jsem se asi víc smál u Black Books, i když je pravdou, že některé díly byly majinko slabší. Jenže Bernard a jeho styl života je jedinečný. A obě dvě další postavy mu zdatně a zdařile sekundují. VYNIKAJÍCÍ!
Volajú ma Earl (2005)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Simpsonovci (1989)
Spaced (1999)
Občas tak podivné, až to hraničí s mnou snesitelnou maximální mírou trapnosti. Na druhou stranu seriál, který do britkomu přináší velmi zajímavé filmařské postupy (viz. např. sestřih Brianovy tvorby), které jsou typické spíše pro film a řadu aluzí na jiná díla. Časem už jen nestačíte zírat.
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989)
Byli jednou dva písaři (1972)
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004)
Po dvaceti letech návrat do zlatých osmdesátých. A to se vším všudy. Na britských seriálech mne baví jejich originalita, práce s odkazy a nevšední koncepty. Darkplace je vskutku nevšední počin.
Psychoville (2009)
Příjemně dekadentní podívaná, jež ukazuje, co vše je ještě přípustné v britské televizní zábavě.