Posledné recenzie (3 113)
Land of Bad (2024)
Místy je to sice blbé, jak hrnec čínských nudlí, ale pokud člověk pomine ne zcela sympatického Ljůka Hemšvorta v hlavní roli vojáka/novice/modela, který přežije úplně všechno vč. mučení, výbuchů u palice atd, jedná se o velice svižně odsejpající kousek, kterému pro mě zcela jednoznačně vévodí herecký výkon otylého gladiátora, který tu naštěstí v sedě dělá podporu vojákům na dálku. Dobře tu hlásí celou dobu a je zajímavé sledovat vojenský film, který se odehrává nejen v terénu. Asi si to 4 hvězdy nezaslouží, ale pro příjemný pocit a fakt že mi to sedlo jak sviňa je dám.......................moje hodnocení = 7 z 10.
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Ve srovnání s předchozími díly Hunger games působí tenhle film bohužel trošku jako béčko a je zbytečně natahovaný. Jako plus hodnotím fakt, že 90 % filmu se nebojuje v aréně, nýbrž se řeší zákulisí, politikaření a nakonec samozřejmě vyprofilování obou dvou hlavních protagonistů. Ani jeden mi nebyl zrovna sympatický, nejvíc si tedy budu samozřejmě pamatovat 1,2 m vysokého oblíbence Dinklage. Ve svém žánru asi celkem zbytečný počin......................moje hodnocení = 5,5 z 10.
Srdečný pozdrav zo zemegule (1982)
Kvalitní humor - víc asi netřeba dodávat k téhle klasice, kterou jsem viděl poprvé v životě (stydím se)...........................................................................................................................................................................moje hodnocení = 7,5 z 10.
Posledný denníček (92)
The Avengement
"původně jsem uvažoval o keramických zubech"