Recenzie (10)
Til Death Do Us Part (2023)
Drsnější a krvavější "Scott Pilgrim proti zbytku světa". Jen to oproti prakticky nesmyslnému Scottovi, dává smysl ještě menší...
Inhumans (IMAX) (2017)
Hra o trůny (Zjenodušeno)
Sechs Schwedinnen von der Tankstelle (1980)
Těžko najít ke shlédnutí... Nelazeno jen Itasky dabované a vystříhaně všechny sexuálně explicitní scény... Délka 28 min...
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Poslední, co jsem kdy ze Southparku viděl a po 20 letech film znovu: Skvělé nekorektní fóry, založené na všech možných stereotypech, super muzikál...
Holmes a Watson (2018)
Z hlubin stupidity až odpadu vytaženo genialitou pár vtípků...
Predátor: Evolúcia (2018)
Marně pátrám v paměti, kdy naposled jsem viděl takto mizerné CGI...
Strašidlá (2016)
Slušná a dostatečně originální varianta na Addamsonovi, jinak přihlouple jednoduchá pohádka, ostatně jako každá pohádka...
Highlander (1986)
Connor MacLeod 500 let letos... Dejme tomu dnes na Ch. L. narozky :-) Vše nejlepší a brzy dokonalý remake :-D
Star Trek: Discovery - Časová smyčka (2017) (epizóda)
"Hardcore" Mudd
Bloodlust Zombies (2011)
Čekal jsem, kdy se z toho vyklube porno....