Recenzie (9)
Midsommar (2019)
To byla tedy jízda!!! Až mě někdo někdy pozve na oslavu slunovratu, zdvořile odmítnu!!!
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Śel jsem na Konga, dostal jsem Konga, paráda, není co řešit, howgh
Ulica Cloverfield 10 (2016)
Pro mě překvapení roku, jsem rád, že jsem o filmu nic nevěděl předem,díky za utajený trailer! Ani chvilka nudy, děj vás udržuje v napětí a hlavně se nadá předvídat dopředu.John"Flinston"Goodman skvělej a Mary Elizabeth W. taky!
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Pro mě rozhodně lepší než Muž z oceli! Bavil skvěle zahraný Lex Luthor, naopak zklamala Wonder Woman.
Zuřivá salsa (2014)
Pohodový taneční film, od zítřka se učím SALSU!!!
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Bezva, velký návrat Guye Ritchieho! Pohodový špionský retro-film.Chemie mezi skvělou Alicií a dvěma agenty perfektně funguje.Dostala mě honička s Trabim a Wartburgem!A ta hudba:božííííííííí!
Nezlomný (2014)
Jedna hvězda navíc za úvodní parádní leteckou scénu!
Ona (2013)
Zbytečně rozvleklý a moc ukecaný! Jedna hvězda navíc za sexy hlas Scartett J.
Horšie ako smrť (2007)
Supr! Kvalitní porce černého britského humoru se skvělým P."Tyrionem"Dinklagem.Když si vzpomenu na strýčka Alfieho, tak se směju ještě teď.Film má i výborný český dabing!