Recenzie (524)
A Bag of Hammers (2011)
Príjemne nevtieravý film o medzi ľudských vzťahoch, životných rozhodnutiach, ktorý mi tak dobre sadol do rany, že to ani možné nie je. Popri súčasných amerických klišoidných a patosových žbrndách, je to vítané osvieženie.
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Že to bude historicky nepresné (slušne povedané), bolo každému jasné už z názvu. Benjamin Walker je síce nesympatický, ale postupom času si naňho zvyknete, ale hlavne čo mne veľmi vadilo, bolo nasvietenie obrazu, za denného svetla veľmi na svietene a rušivé. Nie som odborník na techniku osvetľovania a ani kompozíciu obrazu, ale takto určite nemá vyzerať A-čkovo tváriaci sa blockbuster. Inak je to celkom zábavná blbovina (na spôsob Van Helsinga), ktorá nudí len zriedkavo a ponúka pár pekných spomalovačiek, pri ktorých Bekmambetov vykráda sám seba. PS: Rok 2012 nemohol z pracovnej stránky pre Burtona dopadnúť horšie. Okrem toho že mu ako režisérovi komerčne pohorel komerčne film Temné tiene, tak ako producent prerobil na Abrahomovi Lincolnovi. Holt upíri už nelákajú do kina toľko ludí, ako po roky minulé.
Absolútna moc (1997)
Eastwood si mal scenár dopĺňiť o vlastné nápady a mohol z toho byť Oscarový matroš. Nedeĺná televízna výplň, ktorá nevyčnieva z rady.
Aféra Thomasa Crowna (1999)
Mal som tento film rád a vôbec mi nenapadá prečo. Začiatok je slušný, no ničím ohromujúci. golfista chváli hudbu, no pre mňa to bolo niečo nepríjemného, hlavne počas prvej lúpeže. Po inkriminovanej lúpeži to je romantická doťahovačka, ktorá miestami ponúkne nejakú zaujímavú myšlienku od fachu a potom príde veľké finále, ktoré vôbec nieje veľké a nemá ani zďaleka šmrnc Dannyho parťákov.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Po piatej epizóde to vzdávam. Pre mňa maximálne nezaujímavý odvar, dobre fungujúcich Avengers. Herci nevýrazný, Culson a jeho pripomienky na dovolenku otravné, dejovo prázdne ako slovenská kaša. Strata času na to myslieť, nie to ešte sledovať..
Agent v ohrození (2009)
A mohlo to byť oveľa lepšie, nebyť prázdnych kecov o ničom a pridať kecy o niečom. Málo strhujúce, s peknou prestrelkou a námetom z ktorého sa dalo vytlačiť omnoho viac .A iba mne sa zdalo akoby to malo 150 minút? Na International som sa tešil kvôli tematike, preto mňa veľké sklamanie.
Ako si nezobrať princeznú (2021) (TV film)
Videl som, netrpel som, zajtra na túto rozprávku zabudnem. Osobne bych uvítal aby se nové rozprávky točili štýlom 70-let, širšie a dlhšie zábery, menej strihu, účesy viac retro plus divadelnejšie prevedenie hercov.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Absolútne vymakaný animák a pravdepodobne aj môj najoblubenejší. Príbeh je dojímavý a zaujímavý zároveň a ani chvíľu nenudí. Hudba Johna Powella nádherná a vzdušná akcia oveľa oveľa lepšia ako v Avatarovi. Na moje prekvapenie som toto všetko zistil až po druhom zhliadnutí.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Po slabšej ôsmej a príšernej deviatej sérií, kde sa vyskytlo len pár dobrých vtipov a veľmi diskutabilný koniec, musím ubrať jednu * dolu. Každopádne na HIMYM budem rád spomínať a niekedy v budúcnosti sa k nemu rád vrátim, hlavne vďaka geniálnym fórom Barneyho, sympatickýcm postávám a vypointovaných vtipov.
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
Perfektná animácia a všetko čo sa deje vo vzduchu. Podľa očakávania, príbeh klasický dvojkový, čo zamrzí, nakoľko jednotka stavala hlavne na ňom. Citeľne slabšie, ale stále veľmi zábavné.