Recenzie (24)
Hystéria (2011)
Nejde snad lépe natočit vtipný film o nejdůležitějším vynálezu pro potěšení ženy.
My sme Millerovci (2013)
Dlouho sem se tak nenasmál. Zaručeně jedna z nejlepších komedií za poslední dobu.
Unesené (2013)
Hrozně dlouhé a proto i nudné. Možná kdyby film měl nějakých 90 minut, měl by děj větší spád a neměl bych chuť po hodině vypnout televizi.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Pro mě rozhodně nejlepší seriál poslední doby. Skvělý děj a hlavně prostředí. Promenáda je prostě perfektně zpracovaná.
Zombieland (2009)
Skvělá podívaná. Vtipné zabíjení zombíků. A hlavně krásná Emma Stone. Není co řešit.
Muž z ocele (2013)
Moc dlouhý, moc americký. Film by mohl mít klidně 90 minut a vešlo by se tam vše důležité. Dvě hvězdy jen díky akčnímu konci, jinak bych ohodnotil i hůře.
Kráľovstvo lesných strážcov (2013)
Tři hvězdičky jen za šneka a slimáka. Jinak bych dal dvě.
Macík (2012)
Dva nejvtipnější hromový kámoši. Po zkouknutí my pořád znělo v hlavě "Fuck you thunder, you can suck my dick"
Turbo (2013)
Nuda nuda nuda. Opravdu film pro malé děti. Nic pro dospěláky.
Forrest Gump (1994)
Tak tohle musel vidět snad každý. Jeden z nejlepších filmů všech dob a jeden z mála filmů, který je daleko lepší než knižní předloha. Do toho úžasný herecký výkon Toma Hankse a Forresta prostě nejde nemilovat.