Recenzie (87)
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
No, nakonec jsem vyrazil, protože dokoukat se to musí, to je jasný. Nakonec jsem rád. Už jsem se naučil při Legošlapových scénách vypnout mozek, takže už je ignoruji a tentokrát k tomu přibyl i Thorin a jeho ledokravina, ale nakonec se mi to asi líbilo ze všech dílů nejvíc.
Krvavé husle (1998)
Nevím z čeho je tady spousta lidí tak nadšená, přiběh tak 50%, jen ta hudba to zvedá.
Temný prípad (2014) (seriál)
Škoda, do půlky to mělo koule, pak to bylo divný a popravdě, ani nevím, kdo teda nakonec byl ten hlavní záškoďák...
Donšajni (2013)
Sem tam ňadro... jinak nic.
Život Adéle (2013)
Nuda, nuda, nuda, žádná sexy baba.... rozvleklý jako sviňa, prostě nuda. Neměl jsem sílu to dokoukat, manželka to přežila, ale trpěla.
Agatha Christie's Poirot - Opona (2013) (epizóda)
Jsem fakt zklamán. Agátho, cos to provedla. Erkyl by nikdy nemohl. NIKDY!!! Škoda, mohl to být dobrý případ, ale Erkyl by prostě........
Funny People (2009)
nuda, nuda, nuda. jestli takhle vypadají komediální čísla v klubech, děs běs.
Titanic 2 (2010)
Masakr. V Grónsku surfuje serfař!?! Ulomí se obrovský ledovec.... Titanic 2 vyráží na cestu.Zjevně pojede přes Grónsko... Mám pokračovat? Jo musím, jinak to nejde. Nad lodí přeletí tryskáče jak na letecké přehlídce, za lodí není žádná brázda, vyplouvají z New Yorku směr Grónsko?!? Ups ponorka co se ponoří tak, že to vezme svisle dolů, ošetřit zranění přilepením kreditky atd
Skeleton Man (2004) (TV film)
Neskutečný přehled nelogičností a chyb co jsem snad v jiném filmu ještě neviděl. Jinak scénka v lese jak "druhé nejlepší komando na světě" v lese hledá "první nejlepší komando na světě" je neskutečná záležitost. Dialogy jsou luxus! Autoři se museli fakt hodně snažit! Za ***** pro céčkové filmy to není, tam jasně kraluje Jurské komando
Nezlobte mimozemšťany (2008)
Nečekal jsem, že dám odpad krom Babovřesk, ale tohle, tohle fakt nejde. Babovřesky jsou proti tomu luxus!