Recenzie (345)
Vice (2015)
Hodnotenie nie je najlepšie ale myslím ,že film nebol až taký zlý.Námet bol veľmi zaujmavý,ale herecké výkony neboli ohurujúce.
Ultimate Avengers: Konečná pomsta (2006)
Obstojný animák od Marvela so zlím Hulkom.
Ultimate Avengers: Konečná pomsta 2 (2006)
Druhá časť sa vyrovnala prvej.
Vesničko má středisková (1985)
Stará dobra klasika, s vtipnými hláškami.
Ohnivá zkáza (2014) (TV film)
Sci-fi ťažko povedať, ak áno to to bolo chabé.Akčný veľmi malo.Thriller ešte menej ako akčný, alebo možno aj nič.
Cesta smrti (2010)
Ked som začal pozerať film myslel som si,že som sa pomýlil.Vyzeralo to dosť biedne ale dej sa rozvíjal a všetko išlo lepšou cestou.Segal opäť ukázal aj par chvatov a nemusí sa za film hanbiť.
Nezlomný (2014)
Angelina by sa mala radšej venovať hraniu.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Všetko čo divák potrebuje akcia, láska, trošku vtipu a perfektný príbeh.
DCU: Liga spravedlivých: Trůn Atlantidy (2015)
Jeden zo slabších animakov od DC.
Everly (2014)
Nuž Salma ako by ani nestarla, ba práve naopak.Film ,kde túto krásku týrajú nebol až taký skvelý,aj ked vraždí ako divá ale aj tam ma to neoslnilo.