Recenzie (34)
Posledná aristokratka (2019)
Velmi, velmi spatne.
Bohemian Rhapsody (2018)
Celej film jsem stestim probulel. Boží.
Jak se kalila hudba (2016) (seriál)
Jeden z bezva dokumentu, kde to delaji lidi, co tomu rozumi a kteri jsou opravdu u toho.
Golfový sen (2005)
Skvele vystavene a natocene.
Život po životě (2010)
Myslim, ze to bylo nenaplneny a pretazeny. Malo Matta Damona.
Manželský sľub (2012)
Ten kluk mi nejak herecky nesed. Jinak story silna jako tram.
Korunný princ (2015) (TV film)
Charaktery abrhama a kříže byly bezvadně chyceny. Hadek taky dobry. Jinak stylove trochu zmateny a nevyhraneny.
James Bond: Spectre (2015)
Nejlepsi Craigh. Ach ty zeny, ktasny.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Maso
Sexi 40 (2009)
KZJ je hezka, ale to na film nestaci.