Recenzie (272)
Sňatky z rozumu (1968) (seriál)
Povedený historický seriál ve kterém se zajímavě proplétající osudy hlavních postav. Navíc v podání těch nejlepších herců té doby.
Rafťáci (2006)
Jó, ujde to. Rozhodně to ale není komedie století, ani desetiletí a nespíš ani roku.
Snowboarďáci (2004)
Puberťácká komedie, plná puberťáckých fórků určená zejména puberťákům. Docela se líbila ale i mně.
Čierny Tulipán (1964)
Nádherný příběh dvou bratrů, kteří si jsou podobni jako vejce vejci a přesto je každý jiný. Mám tenhle film ráda už od dětství a Alain Delon jako Černý tulipán byl moje první filmová láska.
Fanfán Tulipán (2003)
Ne a ne a ne. Natočit něco, co už natočeno bylo je prostě nesmysl. Zvlášť, když originál je tak skvělý.
Fanfan tulipán (1952)
Gérard Philipe hm....... Gina Lollobrigida hm....... Celý film je prostě hm....... skvělý.
Neuveriteľná cesta 2 (1996)
Trochu se tu opakuje námět z jedničky a to mi vadí. A i Chancovi vtipy už nejsou tak legrační, ale jinak je to pořád moc hezká rodinná podívaná.
Neuveriteľná cesta (1993)
Chance, Shadow a Sessy - moje oblíbená trojka. Chance je legrační štěně, které dělá akorát problémy ( a tu největší legraci ). Shadow je moudrý a rozvážný ( díky němu se všichni dostanou v pořádku domů ). A Sessy? To je prostě kočka. Krásná, rozmazlená, ale výborně loví ryby.
Červený Bedrník - Červený bedrník (1999) (epizóda)
Hirtorické filmy mám ráda a tahle minisérie k mým oblíbeným rozhodně patří. Skvělý R.E. Grant v dabingu Borise Rösnera je prostě okouzlující. A samozřejmě hudba Michala Pavlíčka - to je naprosto dokonalá třešnička na dortu.
Ukradli torzo Jupitera (1980)
Kdo neviděl Něžné kuře, tomu budou možná na začátku trochu utíkat souvislosti, ale jak se do toho zahloubáte, už se nebudete moct odtrhnout. Skvělé pokračování skvělého filmu.