Recenzie (272)
Protokol (1984)
Bezva komedie se střeštěnou Goldie Hawn, která schytá střelu od atentátníka do svého pozadí a tím se stane miláčkem Ameriky. A i přes to, že se dostane do velkého světa, nepřestane být tou milou servírkou v kostýmu Emu.
Kaktusový kvet (1969)
Báječní herci v báječné komedii. Zvlášť Ingrid Bergmanová je tu opravdu skvělá - nepamatuji si, že by někdy v něčem tak praštěném a přitom milém hrála.
Shrek 2 (2004)
Bývám ke druhým dílům dost skeptická a tak tomu bylo i v tomto případě..... a to byla chyba. Povedlo se nemožné a tak kreslená pohádka dostala stejně vtipné a záživné pokračování. Jen s českým dabingem mám u dvojky problém ( doporučuji jí vidět v originále - hlas Banderase v roli kocoura v botách ........ hmmmm :-D ).
Bohouš (1968) (TV film)
Bohoušova " one dog show " ...... Sovákova a Menšíkova" two men show " ........ parádní podívaná. Jen nedoporučuji sledování, když máte prázdnou ledničku :-).
Zoolander (2001)
Bože, bože ....... to je ptákovina ...... ikdyž plná hvězd.
Scooby-Doo 2: Nespútané príšery (2004)
Naprostá ztráta času ....... jak tvůrců, tak moje.
Neserte nám pestúnku (2003)
Občas jsem se i zasmála, ale jinak celkový dojem - nic moc. Steva Martina docela beru, ale tady na můj vkus krapet přehrává a tak jeho humor působí místy křečovitě. A Charleen ..... jako osudová žena ..... je trochu nevěrohodná. Chvíli mluví jako dlaždič a vzápětí je ztělesněním vzorné a citlivé chůvy.
Philadelphia (1993)
Jen dvě slova...... silný zážitek.
Charleston (1977)
Nejsem fanda dvojky Spencer, Hill a tak jsem byla zvědavá, jakej bude film jen se Budem. A jo, tohle se mi líbilo. Spencerovi to podle mě velice svědčí, když nehraje druhé, nemotorné a přihlouplé housle tomu bloňďákovi. Tady hraje pravý opak - inteligentního podvodníka velkého formátu. Výborná zápletka, kamufláž s divadlem, no a ta Budova taneční kreace - to prostě stojí za vidění.
Tiene minulosti (2006)
Teda v tom se zorientovat, to je ale fuška. Skoro celý film jsem tápala, kdo je vlastně s kým a proti komu. A ani Seagalovo " lámání rukou ", už není to, co bejvávalo. Pro mně je to jednoznačně jeho nejhorší film.