Recenzie (272)
Kamarát do dažďa (1988)
Tak Tihle dva byli moje první filmové lásky....prostě bouráci. Pořád se mi líbí...oni i ten film.
Černí andělé - Pokoj bez oken (2001) (epizóda)
Nemám ráda horory a české už vůbec ne....ale tenhle se vážně povedl.Rozhodně nejpovedenější Černý Anděl. A jen doufám, že Jirku Dvořáka nikdy na žádném hradě nepotkám :-)))).
Resident Evil: Zánik (2007)
Nejsem velkým příznivcem podobných filmů, ale tahle trilogie mi nepřišla špatná. Když se chcete bát nemrtvích.....pusťte si RESIDENT EVIL.
Prečo ja? (1990)
Na první pohled stupidní komedie plná omylů......to je ale právě ono. To dělá z téhle parodie na zlodějské akční filmy podívanou jedna báseň. Bavila jsem se od začátku až do konce. Á, GUS A BRUNO....
Keď si Chuck bral Larryho (2007)
Na komedii tohoto rázu a navíc s Adamem Sandlerem....slabý. Čekala jsem víc šťávy. Sem tam dobrá hláška nevytrhne jinak plochý příběh dvou heteroušů hrajících si na homosexuály kvůli sociálním výhodám.
Ratatouille (2007)
Páni ....... další úžasný "animák"!!!! Remyho jsem si hned zamilovala a když je to jen fantastická pohádka s naprosto typickým americkým "happyendem", moc se mi zalíbila představa takového přátelství mezi člověkem a hlodavcem. Hned bych si taky nějakou tu krysu pořídila domu.......po shlédnutí takových filmů bývám nechutně sentimentální :-))))))))) Navíc ta dokonalá animace...... třeba Remy s bratrem zasaženi bleskem, noční Paříš, útok krys na spíž.....to jsou ale jen střípky toho, co se mi líbilo nejvíc.
Shrek Tretí (2007)
Tak jasně...... je to jen další ředění prvního Shreka, ale pořád je to ještě koukatelné. Místy jsem se dobře bavila, a tak dávám ***
Producenti (2005)
Já muzikály miluju, ale tenhle mě nějak nezaujal..... ani jedna písnička, co by si mohl člověk broukat.... škoda, škoda.
Klec bláznů (1978)
Na svou dobu jistě velmi odvážný, navíc....skvěle zahraný film o dvou stárnoucích homosexuálech, kterým zkomplikuje život jedna připravovaná svatba. Nemohu se ale ubránit srovnání s americkým remakem z roku 1996. Kdyby američani nenatočili "Ptačí klec", tak by pro mě byla "Klec bláznů" nejlepší komedií na dané téma. Ale "Ptačí klec" je na světě a je prostě lepší.
Déjà Vu (2006)
Nečekala jsem od tohoto filmu bůh ví co, ale mile mě překvapil. Mám ráda filmy, které mě nutí přemýšlet a dávat si pozor na souvislosti. Doporučuji, nehnout se od obrazovky. Jak Vám něco během filmu uteče.....nebude Vám konec jasný.