Recenzie (37)
Černé zrcadlo - Lovná zvěř (2013) (epizóda)
Parádní. Dal bych 5 hvězd, ale něco mi tam chybělo. Pozor spoiler ! - Místo toho, aby hlavní hrdinka celý příběh probrečela, mohla si celou tu hrůzu na závěr uvědomit, dát najevo, že ví co udělala a třeba se na publikum posměšně ušklíbnout - stejně toho nelituju.....
Humans (2015) (seriál)
Dokoukány obě série za pár dní. Ke konci ve mně převážil pocit, že sleduji jihoamerickou telenovelu. Jistě, akční scény zůstaly, ale napětí vymizelo a prvotní dramatičnost rozdílu mezi lidmi a synthy se postupně smazávala a to až tak, že androidi měli stejné motivace a myšlenkové pochody jako lidé. V další sérii už to bude asi nastavovaná kaše a hledání problémů tam, kde by vůbec nemusely být. Možná se ale pletu a dynamika boje mezi synthy a lidmi bude natočena uvěřitelně.
Londýn v plameňoch (2016)
Akční jízda od začátku do konce, i když většina CGI efektů dost bila do očí. Aspoň, že hlavní hrdinové neměli celý film jeden zásobník :-)
Jason Bourne (2016)
Proti předchozím dílům slabý odvar. Roztřesená, rádoby akční, kamera, rychlé střihy a tím pádem ztracené kouzlo přehlednosti a zdání realističnosti rvaček, už málo uvěřitelná motivace Bourna. Takže jako u jiných sérií - uměle natahované a kvalitativně na sešupu. 50%.
Pár nenormálnych aktivít (2013)
Mám rád parodie. Tady bylo několik momentů, kde by se dal film nazvat kvalitní parodií, těch ale bylo zoufale málo. Výborný byl Nick Swardson, který se v téhle roli našel :-).
Mission: Impossible 5 (2015)
Nedá se tomu věřit, ale je to super zábava !
Čierna kniha (2006)
Carice van Houten je k sežrání. Film místy hraje trochu na efekt, ale líbilo se mi, jak jsou podané zmatky na konci války - hrají tam roli zášť, msta, nepochopení apod.