Recenzie (825)
Půldruhé hodiny zpoždění (2009) (divadelný záznam)
Krátké, milé, trochu předvídatelné, ale nad ostatními pořady za celý týden to ční tak vysoko, že nelze nehodnotit jinak než plným počtem.
Pozor, vizita! (1981)
Filmy o síle lidskosti (fuj, to zní příšerně) se mi asi neokoukají. Přiměřená dávka humoru a skvělé herecké výkony. Sem s tím i v současnosti!
JCVD (2008)
Konečně film s Mistrem, který si možná budu alespoň trochu pamatovat. Ukazuje se poměrně i jako herec, ale především jako unavený a vpodstatě nešťastný člověk. V tom se poměrně hodil dabing Pomejeho (tedy osudem a náladou herce), ale jinak je ten dabing na poblinkání.
Hej rup! (1934)
Pro mě je ten film ze dvou nerovnoměrných částí: skvělá první, která čerpá z klasické grotesky a přichází s neotřelými nápady, a z druhé části, jež na mě dnes působí jako brutální levicová agitka (i když bych to v té době viděl asi stejně, dnes je to křeč).
Dobrodružstvá Robina Hooda (1938)
Kromě jednoho britského seriálu o Robinovi Hoodovi bych už další verze vážně nepotřeboval.
Bílá nemoc (1937)
Skvělé zfilmování geniální předlohy v době, kdy zneužití lidského úsilí pro válku už hodně smrdělo ve vzduchu.
Kanadská soda (2011) (relácia)
Spousta předvídatelných, ale také záplava nepředvídatelných gagů. Beze slov, zahráno s velikým nadšením a elánem.
Ľadová búrka (1997)
U nich na venkově je úplně jiná morálka... Taková nezkažená! Několik hereckých hvězd se podílí na vyprávění velmi mrazivého příběhu, který postrkuje kupředu amorální chování několika zúčastněných v kontrastu s rezignací několika slušných lidí.
Kořeny (1977) (seriál)
Kolik rasistů by asi ubylo, kdyby tenhle seriál pozorně shlédli v takových deseti letech (jako já)?! Příběhy neždímou emoce prvoplánově, vše plyne zcela přirozeně a nenásilně.
Unplugged (1989) (seriál)
Už kvůli koncertům Erica Claptona a Nirvany pochybuju, že někdy něco stejně silného uvidím. Snad zase nějaká televize získá odvahu a investuje na správném místě...