Recenzie (138)
N15 (2003) (amatérsky film)
Na to, že to je amaterský, český, hraje v tom dítě a ještě k tomu to je z roku 2003 to je fakt dobrý.
Káva a cigarety (2003)
Jelikož sám chodím s přáteli do kaváren, pijeme kávu a pokuřujeme (kvůli současným zákonům ale venku) mě sem tam napadalo, o čem se asi u pití kávy a kouření baví ostatní lidí. No, teď už to vím.
Žena je žena (1961)
Podivný muzikál, který vlastně ani není moc muzikál, s prvky romantické komedie, která vlastně ani není moc romantická a ani vtipná. Tento film mě prostě přišel tak dobře divnej.
Heavy Metal (1981)
Čistá esence osmdesátek, přesně takovejhle film jsem hledal strašně dlouho a nedařilo se, nakonec jsem ho pomocí Chaotic cinema našel a nejsem zklamán.
Alphaville (1965)
Na první pokus mě film nezaujal a myslel jsem si, že je Godard debil, pak jsem se ale podíval na jeho další filmy a pokusil jsem se tento film dokoukat na pokus druhý a uvědomil jsem si, že pokud tento film budu vnímat stejně jako "Případ pro začínajícího kata", to znamená že to musím brát tak, že hlavní hrdina se ocitl v zemi, které vládne diktátor a vše co dělají občané je našima očima i očima hlavního hrdiny bráno jako absurdní, tak teprve tehdy se mi film začne líbit, což se splnilo, i tak ale ubírám hvězdičku za zpracování.
Jodorowsky's Dune (2013)
Ministerstvo kultury by mělo varovat: Konec tohoto dokumentu může způsobit naštvání z toho, že film nikdy nevznikl.
Mikulášove šibalstvá (2009)
Trochu jako 400 blows, ale pro děti. Zajímavé oživení Francouzské kinematografie.
Číňanka (1967)
Zajímavě natočené, přehnaně experimentální a místy trochu nudné nahlédnutí do života party levicově zaměřených puberťáků, kteří si hrají na intelektuály. Godard zde vyjádřil svůj obdiv k Maovi a já ho od té doby neuznávám jako znalce politiky, ale pouze jako filmaře.
Konečne nedeľa! (1983)
Důstojné rozloučení mistra kinematografie se světem filmu a s životem ve stylu jeho vzoru, Alfreda Hitchcocka.
Bláznivý Petríček (1965)
Film, stejně jako jeho hlavní hrdinové, naprosto bláznivý.