Recenzie (3 851)
Mezi světy (2018)
Blejt.
Brloh (2017)
U této "komedie" jsem se nezasmál ani jednou. Trapné, blbé, tupé.
Tiesňové volanie (2018)
Absolutně minimalistický film, celé to z 99% hraje 1 člověk, přesto je to zajímavé a napínavé celou dobu, velmi dobře zvládnutá atmosféra, pocit autentičnosti. Chybí tam ale srozumitelné ukončení ostatních dějových linek, které se se zbrklým zakončením ztrácí a to je škoda.
The Dark (2018)
Taková blbá, nudná, tupá sračka, která nemůže zaujmou ganz ničím, tak to se najde jen zřídka.
Equalizer 2 (2018)
Na tento film jsem se těšil. Zklamání. Z 80% to má grady horšího filmu pro pamětníky, zbytek ujde. Plno pomalých nostalgických kravin. Kupa prostojů. Nuda. Pomalé. Jako z domova pro důchodce. Konečné srdceryvné stmívačly ten zmar ještě podtrhují.
Knuckleball (2018)
Je třeba přeskočit prvních 25 minut, které jsou otravně zdlouhavě nudné (rodiče odvezou kluka k dědovi na opuštěnou chatu a on se tam seznamuje s prostředím). Skoro jsem to vypl, ale pak to začalo být zajímavé. Děda v noci umře, o opuštěného kluka se začne zajímat úchyl ze sousedství. Následuje hodinka docela zajímavého děje...
Posledné zúčtovanie (2018)
Primitivní hloupý film, ve kterém se pár vazounů nahání na fotbalovém stadionu. Céčko.
Jde si pro nás noc (2018)
2 stereotypní hodiny plné furt se opakujících otravných, stereotypních asijských mlátiček hlava nehlava + drama o nějaké holčičce. Dávám 1 hvězdu, protože Žraločí tornádo byla ještě větší sračka. Prostě kvalita obvyklá pro Netflix.
Mara (2018)
Na to, jak blbý to byl námět, tak z toho asi tvůrci vymačkali maximum toho, co šlo.
22 míľ (2018)
Takový hyperakční film, kila spotřebované munice, samá rvačka, furt nějaký problém... Přehnané ve všech směrech, zbytečně urputně divoké, ale bez nějakého přemýšlení ještě dívatelné.