Recenzie (146)
Expres foto (2002)
Velice působivý a zajímavý film, který neprávem zapadl. A TLESKÁM Robinu Williamsovi, úchvatný herecký výkon.
Transformers (2007)
Ultimátní nářez se skvělými herci, skvělou akcí a s dobrými komediálnímy momenty. 100% Kdybych mohl dát víc neváhal bych ani minutu.
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
60% kvůli poslední třetině, která je opravdu slabší.
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Harry Potter nám vyrostl a s ním i jeho problémy. Fénixův Řád je rozhodně nejosobnějším dílem z celé série, ale dojde i na akční scény ve kterých se překvapivě David Yates neztrácí. 80% + úchvatné finále. Po dalším shlédnutí nemůžu jinak než 90%. Jeden z nejlepších dílů.
Renesancia (2006)
Krásné obrazy podbarvené dobrou hudbou. Nicméně ani to nezakryje nudu která se zvězšuje s každou shlédnutou minutou. Obrovské zklamání. 50%
Alpha Dog (2006)
Emila Hirsche mám rád od dob Sexbomby od vedle a s Justinem Timberlakem mu to klape jako na drátkách. Kdo má takovéhle filmy o mladejch grázlech rád tak si určitě příde na svý (zvlášť v poslední třetině filmu). 80%
Ak sa nahneváme, budeme zlí (1974)
Skvělá komedie, která mě pokaždé rozesměje. Scéna ve sboru je naprosto geniální. :D
Miss špeciálny agent (2000)
Fajn oddychovka s pěknou Sandrou.
Bota jménem Melichar (1983)
70% hlavně za snesitelné děti.
Pravdivé lži (1994)
Arnold + James Cameron = vtipný, akční, svižný film který si sám ze sebe umí dělat srandu.