Recenzie (9)
Zimný príbeh (2014)
Ze začátku se to zdálo jako takový nenáročný film,ale od půlky se začalo všechno smotávat se vším a mně to přišlo už moc na jeden fantasy film. Velmi zamotaný děj, který mi chvílemi ani nedával smysl. Velké plus má u mě Colin Farrel a Will Smith, ikdyž to pro mě byl zvláštní zážitek viděl Willla v takovéhle roli. Bohužel jsem od filmu očekávala více. Průměr.
Počiatok (2010)
Sice jsem to musela vidět 2x, občas přetáčet a vstřebávat informace, být plně soustředěná,ale bylo to báječné! Občas jsem si říkala, jestli se sám autor do příběhu nezamotal (a co teprve ti herci!). Poprvé jsem viděla J.Gordon - Levitta v odlišné roli, než na jaké jsem zvyklá a mile mě to překvapilo!
Nežné vlny (2013)
Do sálu jsem šla s představou,že uvidím průměrný český film. Opak byl pravdou, většina filmu se držela s notnou dávkou humoru. A tomu tleskám.
Komorník (2013)
Až na občasně zkrácené události jako například atentát na Kinga byl tento film uspokojující. Hlavní téma černošského rasismu v Americe s happyendem, kdy byl jako 1. černý prezident zvolen Obama asi zahýbá s každým i s tím, kdo toto zná pouze z televize nebo vyprávění. Na 5 * to sice není,ale doporučuju.
Hairspray (2007)
Tak tohle opravdu ne. Od začátku jsem nechápala, jak mohl toto někdo natočit a za jakým účelem? své 2* dávám pouze za herecký výkon v ženské roli J. Travolty a za občasně dobrou choreografii a zpěv. Jinak mě tento snímek velice zklamal.
Pasca na rodičov (1998)
Viděla jsem více filmů s podobným námětem,ale tento mě opravdu oslovil nejvíce. Výborný výkon L.Lohan, který nám připomíná, jaká byla výborná herečka a jakou mohla být i dnes, nebýt jejich drogových a alkoholických afér. Nicméně tento film oprávněně nese červenou barvu! :)
Skús ma rozosmiať (2011)
Možná si někteří můžou ťukat na hlavu, že 5* je opravdu přehnané hodnocení,ale já tento názor nesdílím. Kromě toho, že Jennifer je jedna z mých TOP hereček(nejen díky seriálu Přátelé) jsem v této komedii našla opravdu vše, co si od komedie žádám. Nenudila jsem se ani minutu a někdy opravdu žasla. Není to sice žádný film se skrytým posláním či myšlenkou, ale při večerech, kdy chci opravdu vypnout na nic nemyslet a prostě se jen zasmát, si toto vždycky pouštím a neomrzí mě to.
Bol raz jeden kráľ... (1954)
Skvělý herecký výkon pana Wericha a jeden z posledních hereckých rolí Vlasty Buriana. Byl to skvělý nápad obsadit zrovna tyto 2 komiky. U scény, kde se snaží uvařit lívance jsem se vždy "válela" smíchy a i nadále budu.Opravdu tleskám panu Zemanovi za něco tak skvělého, jako je tato pohádka. Víc už snad ani psát nemusím. Jasných 5* a oprávněné místo v žebříčku.
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Tak tento film mě opravdu pohltil. Prvních 10 minut jsem s napětím čekala co přijde a poté? Poté jsem jen s napětím sledovala jak dokáží celkem možné a pravdivé domněnky jednoho člověka změnit názor poroty. K zamyšlení zde je i fakt, že se toto může dít právě teď kdesi ve světě, kde povolený trest smrti je, a že předsudky nebo zlá pomstychtivost dokáží jednoduše odsoudit nevinného člověka