Obľúbené filmy (10)
Grey Gardens (2009)
Nádherný citlivý príbeh, zobrazujúci komplikovaný vzťah medzi matkou a dcérou, kde sú v konečnom dôsledku závislé jedna na druhej. Edie to mohla niekam dotiahnuť, namiesto toho zostala so svojou sebeckou matkou, v upadajúcom dome plnom bordelu a špiny. Až v priebehu filmu ma prekvapil fakt, že sa jedná o tetu a sesternicu Jackie Kennedyovej. Veľmi pútavý film so skvelou Drew Barrymore a nemenej úžasnou Jessicou Lange. Určite si pozriem aj pôvodný dokument.
Návrat do budúcnosti (1985)
Návrat do budúcnosti 2 (1989)
Návrat do budúcnosti 3 (1990)
Zlatokopka (2006)
Cena za nežnosť (1983)
Krásny smutný príbeh zachytáva vzťah Emmy a jej neurotickej matky Aurory, ktorá sa po smrti manžela nevie zmieriť s tým, že jej jediné dieťa vyletí z hniezda a osamostatní sa. Aurora odmieta ísť na svadbu vlastnej dcéry, ale naďalej je na nej citovo závislá. Emma porodí tri deti, dvoch chlapcov a najmladšie dievčatko, ktoré si Aurora očividne zamiluje najviac. Cez rôzne životné prekážky prichádza tá najväčšia, keď Emma zistí že má zhubný nádor a nezostáva jej už veľa času. Podľa mňa Shirley MacLaine podala v tomto filme najväčší herecký výkon, keď počnúc s uvedomením si akou strašnou bolesťou prechádza jej dieťa až po stratu svojej jedinej dcéry nenechá ani jediného diváka chladným.