Recenzie (263)
Po čom muži túžia (2018)
Jeden z dalších omylů české kinematografie. Nepomůže ani dynamický střih, ani řemeslně ucházející hudba. Tyhle filmy ovšem bohužel nikdy nezemřou, protože kde nic není, ani smrt nebere...
Labyrint - Epizoda 1 (2018) (epizóda)
KDYŽ MÁ NĚKDO DOBROU ŠABLONU, MŮŽE HO TO ŽIVIT ŘADU LET. TAK ZAČÍNÁ TŘETÍ SÉRIE LABYRINTU.
Anjel Pána 2 (2016)
Prvnímu dílu se to nevyrovná, hudba totálně slabá, Miloš Bok chyběl!
Život herce: František Němec (2018) (TV film)
Totální dokumentaristické selhání Jiřího Stracha! Mistr by měl mít lepší portrét, rozhodně nějak připravený. Strach spoléhá příliš na svůj televizní talent a na svoje "dobré" srdce. Lemplovská odbytost. Němec v podstatě řekl jen pár pěkných vět, ale jako člověk se nám vlastně nepředstavil.
Kluci z hor (2018)
S trochou inteligence by se z toho dalo udělat celkem slušné drama, ale muselo by to mít dramaturga, netelevizního kameramana a hlavně režiséra, který umí vyprávět příběh a byl by trochu přísnější nejen na herce, ale hlavně sám na sebe. Příliš kýčovité hudby, kterou slyšíme i v Magnuskově seriálu (tedy plácání prázdných synťáků), nám dává pocit parodie na hollywood a přílišné tlačení na pilu nám dává pocit sledování toho nejlacinějšího seriálu na TV Barrandov, jako jsou například ty Rodinné vztahy, nebo co to je. Lábus s Dejdarem i Termerovou drží film ještě na hladině, ale přílišná krátkozrakost tvůrců jej stahuje do jezu, v němž celý ten velký a dobrý nápad utone. Ani filmový zvuk není o tom, že herce slyšíme, má také svou dramaturgii, stejně jako střih, který je v tomto případě čistě mechanický... Lepší jedna hvězda za krok vpřed, tedy z bláta na celkem suchou půdu, která by se dala obdělat...
O kominickém učni a dceři cukráře (2007) (TV film)
Vedle Maharalu asi vrcholné Jandourkovo dílo - když nepočítám dokumenty... krásná hudba!
Dabing Street (2018) (seriál)
První díly jsem milovala, potom to šlo postupně dolů, až do přízemí a skončilo to v suterénu televizní zábavy... Od sedmého dílu překvapivě nudný seriál. U Zelenky jsem ještě nezažila, aby to šlo od devíti k pěti.
Kvarteto (2017)
Zpočátku celkem vtipné, ale pak jsem zjistila, že to postrádá příběh, dramatický oblouk a motivaci postav. Dlouho jsem se takhle nenutila, abych film dokoukala. Fajn herci.
13. komnata - 13. komnata Ivana Vyskočila (2018) (epizóda)
Velká čest, Vyskočil tak, jak jsem ho neznala a jaký tedy asi doopravdy je.
Obrazy, pohádky a sny (2017) (TV film)
Paráda! Hravé, vtipné, dojemné, plné životního optimismu, ale i tragických zkušeností. Krásné lokace a prostředí...