Recenzie (882)
Centurion (2010)
Historické rúbanice mám rád, takže som v hodnotení trošku pridal. Veeéľmi jednoduchý príbeh je obzvláštnený digitálnou krvou, netypicky obsadenou Olgou a nádhernou prírodou. Na jedno pozretie veľmi príjemne stráveny čas, i keď po Doomsday som od p.režiséra očakával trošku viac. Tak 7/10.
Čierny škorpión (2006)
Kostýmová dráma s minimom akcie, i keď krv tu strieka požehnane. Táto celá shakepearovská dráma stojí na nejednoznačnej postave Ziyi Zhang, ktorej úlohe veľmi sadla. Pomalšie rozprávaný príbeh, ktorý ale udrží pozornosť, sa dá vcelku odporučiť. Z nedávnej doby mi to pripomenulo u nás uvedený film Curse of the Golden Flower.
Predátori (2010)
Kupodivu, Adrien Brody je vo svojej drsňáckej úlohe úplne v poho. Slušná pocta legendárnemu prvému dielu, ktorá dáva zabudnúť na hovadíny ako sú oba diely Aliens vs Predátors. Hudobný motív Alan Silvestriho je nezabudnuteľný a do džungle jednoducho pasuje.
Underworld 3: Vzbura Lykanov (2009)
Rhona je OK, i ten Uderworldovský temný vizuál sa mi vcelku pozdáva, zbytok filmu je len dojenie už dávno vydojenej kravy a umelé/zbytočné naťahovanie filmovej série.
Piraňa 3D (2010)
V rámci žánru sa jedná o dobre odvedenú prácu s nadštandardnou porciou odhalených ženských vnadou. Potešia aj kamea a niekto si vychutná i originálne mordy. Myslím že nikto žiadne prekvapivé dejové zvraty alebo vývoj postáv v tomto prípade neočakáva.
Formula! (2001)
Harlin efektnou klipovou réžiou zachraňuje čo sa dá, ale Stallonov scenár je neskutočne pytomý. Jeden krát sa to dá vydržať.
Nestyda (2008)
Ja Hřebejka vcelku môžem a nesklamal ma ani tentokrát. Dobré typové obsadenie, v podstate Macháček hrá Macháčka a Líška Lišku. Klobúk dole pred Milkou Vašáryovou.
Firewall (2006)
Absolútny nezáživný priemer, v ktorom vyniká akurát sympatický Harrison Ford. tento typ úlohy mu sedí a trochu som mu toho otca americkej rodiny v ťažkostiach aj uveril. Domnievam sa, že odborníci z danej oblasti len neveriaco gúľali očami. Tak za 5/10.
Smrtící úchylka (2005)
Zdanlivo nesúvisiace príbehy sa na konci predsa len stretnú. Akcia je obstojná, ale je jej poriedko. Taká divná krimi so značne znásilnením scenárom. Benny Chan vie veru aj lepšie filmy nakrútiť.
Babel (2006)
Pánovi režisérovi by sa zišiel nejaký kurz pozitívneho myslenia. Zatiaľ všetko čo som od neho videl vrhalo depresiu na všetky strany (Amores Perros, 21 gramov). Mohol by už skúsiť aj niečo iné, s odlišnou filmovou štruktúrou. Aspoň, že ta Chieko skončila ako skončila, inak by to bolo na mašľu.