Recenzie (3 791)
Top Gun (1986)
Nič, nič a nič zaujímavé.
Vlkolak - Nočný lovec (2022) (TV film)
Veľmi príjemné predstavenie.
Bullet Train (2022)
Potešilo, pobavilo.
The Gray Man (2022)
Napriek tomu, že to bola takmer samá akcia, to bolo teda dosť nudné.
Buzz Lightyear (2022)
Skutočný Buzz! Jeho dobrodružstvo je príjemnou jednohubkou, vezúcou sa na popularite jeho hračkárskej verzie.
Čierny telefón (2021)
Dobrý námet aj herci, ale mám pocit, že sa z toho dalo vyžmýkať ešte viac.
Banda - Úžasná pětiletka (2022) (epizóda)
Zmeny vo vedení a návrat strateného syna Ameriky.
Banda - Berberské pobřeží (2022) (epizóda)
Nový člen, nová láska a staré dobré začiatky.
Badman (2022)
Partička si drží svoj štandard.
Príbeh Audrey Hepburnovej (2000) (TV film)
Škoda, dosť nezáživné.