Obľúbené seriály (9)
Krok za krokom (1991)
Príjemný rodinný seriál, ktorý nikdy neomrzí. Kraľuje tu J.T. a Dana.
Hviezdna brána (1997)
Najviac sympatický Richard Dean Anderson! Film ma nebavil, no toto je moja srdcovka. Aktivujte Chappa'ai!
Dva a pol chlapa (2003)
Ťažko napchať toľko vtipu do 20 minút, ale zdá sa, že to ide. Seriál, ktorého dej a postavy si skrátka musíte obľúbiť. Aj keď ku koncu už strácal dych a odchod Charlieho tomu len dopomohol, prvé série môžem pozerať dokola a stále sa smejem.
Dr. House (2004)
Dexter (2006)
Veľmi dlho mi trvalo, kým som začal s týmto seriálom, ale potom už som sa nevedel zastaviť od sledovania. Pamätám si, že som musel prvú časť asi na 3-krát preklikať ako ma nebavila. To, čo prišlo potom bolo už úžasné. Idea aj stvárnenie hlavného hrdinu bolo neuveriteľné. Takmer v každej sérii boli aj protivníci, čo za to stáli a ku koncu každej série došlo k udalosti, ktorá odštartovala taký spád deja, že som hltal časť za časťou. Posledná séria už nebola až taká dobrá, no dojem perfektného seriálu pretrval.
Teória veľkého tresku (2007)
Ťažko nájsť podobný zjav ako Sheldon Cooper. Ja sa teda na ňom musím strašne smiať. Niekomu to možno nepríde vtipné, ale myslím, že väčšina ľudí sa dobre pobaví. Ostatní členovia zo štvorice vedátorov ako aj Penny vedia tiež dobre zadeliť.
Mentalista (2008)
Je to veľmi o sympatiách k Simonovi, ak vás okúzli svojím šarmom a trikmi, už to ide samo. Mám rád tu jeho ležérnosť a čajíky.
Hra o trůny (2011)
Ťažký kaliber z dielne HBO. Takmer dokonale reálne fantasy. Svet taký, aký je. Krutý, plný intríg a zvratov, ktoré, ak tajne nečítate knihy, len tak ľahko neodhadnete. Seriál, kde sa musíte báť o život každej obľúbenej postavy, či je to nejaké princátko alebo bezvýznamný niktoš. No povedzte, kto z vás sa neustále neteší na nové časti a série?
Westworld (2016)
Opäť sa ukazuje, že umelá inteligencia je ľudskejšia ako ľudia. Zatiaľ prvá séria lepšia ako druhá, uvidíme, s čím prídu tvorcovia v tretej.