Posledné recenzie (37)
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Po posledním dílu tak trochu čekám, zda a co nového přijde. Po celé sérii plné předvídatelného děje a zvratů, kde v hlavní roli je divný kluk a nijak zvláštní (pouze velice velice znuděná) puberťačka, která si okořeňuje život tím, že ho bezohledně kazí ostatním, byl poslední díl příjemným překvapením. Ač je příběh stále předvídatelný, z ústřední dvojice jsou náhle celkem likable Bonnie a Clyde moderní doby. Seriál jako takový ale nic moc člověku nepřinese, práce s výběrem hudby v různých situacích je odfláknutá. Kladně hodnotím vnitřní monology postav.
Rozpoltený (2016)
Jako naprostý strašpytel co se hororů týče říkám, že mě tohle zklamalo. Když už jsem byla dotažena do kina a smířena s tím, že se budu hrozně bát, málem jsem se ukousala nudou. I na thriller slabé a ne moc záživné. Co oceňuji moc, je herecké podání 24 identit, které Kevin v sobě má, a celkový koncept. Ztvárnění jako celek mě ale nenadchlo příliš.
Nymfomanka II. (2013)
Druhá část je i přes svou délku podstatně lepší, než část první. Velice dobře se pouští do diskusí o některých kontroverzních tématech a to hodnotím velice pozitivně. Byla jsem připravena hodnotit vyšším počtem hvězd, nicméně závěrečná scéna mi přišla jako zbytečné klišé, kterému se dalo vyhnout.