Recenzie (80)
Blbý a blbší sú späť (2014)
jednotku zboznujem ale toto bolo cosi hrozne
Moulin Rouge (2001)
scena s Roxane aj po mnohych rokoch berie dych
Interstellar (2014)
Hans Zimmer je genius !!!! Nolan natocil najlepsi film aky som kedy videla
Sexi zombie (2008)
ja som sa bavila..hlavne na tych slintajucich chlapoch v bare ti boli super
15 minút. kuchár a hostia (2014) (relácia)
z 15tih minut som vydrzala 5..to fakt na slovensku nie je iny kuchar ktory sa vie vyjadrovat?
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
1* za hudbu
Šéf (2014)
nepomoze vam ani ked sa poriadne najete pred tymto filmom
Nezabudnuteľné prázdniny (2013)
veru veru necakala som taky prijemny film..na samovi som sa cely film kosila, vyborna postava
V dobrom aj v zlom (2006) (seriál)
najprv sa mi to vobec nepacilo ale mavam to zapnute pri cviceni a postupom casu som si dvojku oblubila, hlavne eddieho :) niektore hefty velmi trefne
Himbové před i za kamerou (2012) (TV film)
vyborne!