Recenzie (274)
Meru (2015)
Naprostá paráda, film Everest nesahá Meru ani po kotníky !
Coherence (2013)
Jedním slovem " skvělé ! "
Proroctvo smrti (2015)
Tak tohle fakt ne ! naprostá ztráta času. Sorry Cage, ale s těmi vlasy vypadáš příšerně, holá hlava by ti slušela víc.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Nemám rád horor parodie, ale tohle je Bomba !
Everest (2015)
Nemám rád zimu. A film nic moc, půlku filmu prokecají a pak divné interiéry. Žádné napětí, prostě nic....
Labyrint: Útek (2014)
dá se na to koukat
Labyrint: Zhorenisko (2015)
Na tom filmu je skoro vše dobré, zasloužené 4 hvězdy ode mne
Marťan (2015)
Jde to. masáž ve 4 DX
Revival (2013)
Ten film je prostě dobrej Tečka
Vec (2011)
Originál by překonat nešel, po třetím shlédnutí dávám čtyři hvězdy za snahu tvůrců a návaznou linku k pokračování...když si oba díly pustíte v celku, tak je to parádně koukatelné, jak to celé graduje.