Recenzie (274)
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Prostě skvělé !
Ulica Cloverfield 10 (2016)
tak tohle ne, trojka je o poznání lepší
The Cloverfield Paradox (2018)
nechápu ty kritické komentáře a plytké hodnocení, na každou kravinu od Marvela tady pějete ódy, Scifáren je málo, za mne plný počet, už jenom za snahu, každopádně film má atmosféru, a že je to mix Life x bůhví co je mi uplně jedno, zdar děti
Ancient Civilizations (2017) (seriál)
Pravda Pravdoucí o našem původu
Star Trek: Discovery - Přehnané ambice (2018) (epizóda)
Tak tohle je skvost
Akty X - Život po živote (2018) (epizóda)
Je to lepší a lepší :-)
Akty X - Plus jedna (2018) (epizóda)
Graduje to jak odložený orgasmus
Unacknowledged (2017)
Kdo ví, je mu jasno
Akty X - Môj boj III (2018) (epizóda)
Edo, zřejmě tomu nerozumíš, zkus něco jiného
T2 Trainspotting (2017)
Robert Carlyle opět po létech záporák roku :-)