Posledné recenzie (53)
Úsvit (2023)
Nadějný, ale beznadějně utahaný snímek, který Křenková hezky táhne. Moc hezky to je vizuálně představené, ale s až otravně příšerným zvukem. Naděje tu celkově, a bohužel, spadá do průměru.
Nákaza (2011)
To mám asi štěstí, když jsem snímek viděl až po C19 pandemii. Najednou má film úplně jiný rozměr.
Za čárou (2021)
Film jsem viděl až nyní, v roce 2022 po 24. únoru. Takže jediné, co dělá tenhle sračkoidní snímek zajímavý, je jedině rezonující souvislost se současnou Ukrajinou. Jinak se jedná o brak, který je celkem dobře natočený, kde ale nečekejte nic jiného než debilní herecké výkony. Zmrvený potenciál od začátku do konce, přitom tohle mohl být slušný blockbuster. Výsledkem je ale vyčpělé nic. Druhá hvězda je za robůtky a povedené CGI.